24 kwietnia, 2024
10 minuty czytania

Sztuka mówienia i pisania. Zapraszamy na szkolenie otwarte z elementami warsztatu!

Magdalena Skorupka-Kaczmarek

13 – 14 CZERWCA 2024

Zaczynamy o godzinie 9.30 kończymy o godzinie 15:00 (W TYM 30 MINUT PRZERWY i serwis przekąskowy)

POLSAT PLUS ARENA GDAŃSK, UL. POKOLEŃ LECHII GDAŃSK 1

Przedsprzedaż do 31 maja

  • Cena za 1 dzień szkolenia 690 zł netto + VAT
  • Cena za 2 dni szkolenia 1290 zł netto + VAT

Sprzedaż od 1 czerwca

  • Cena za 1 dzień szkolenia 790 zł netto plus VAT
  • Cena za 2 dni szkolenia 1490 zł netto plus VAT

(Osoby i firmy z sektora publicznego, zgodnie z ustawą, mogą być zwolnione z podatku VAT)

KAMERALNE 8-OSOBOWE GRUPY

PROWADZĄCE: MAGDALENA SKORUPKA-KACZMAREK I ANNA MIZERA-NOWICKA

Na zgłoszenia czekamy pod adresem: biuro@komunikujmy.pl


I DZIEŃ SZKOLENIA – 13 CZERWCA


GODZINA 9.30 – 15:00 (W TYM 30 MINUT PRZERWY)

Proste pisanie – jak sprawić, by nasz przekaz był zrozumiały i angażujący?

– Szkolenie z elementami warsztatów


Dla kogo jest szkolenie?

  • dla tych, którzy muszą docierać ze swoim przekazem do osób w różnym wieku, z różnym wykształceniem i doświadczeniem
  • dla osób, które pracują z klientami, interesariuszami i pragną ich rozumieć oraz być zrozumianym
  • dla tych, którzy są odpowiedzialni za komunikację wewnątrz swojej firmy
  • dla osób, które tworzą treści na stronę internetową i media społecznościowe oraz piszą wiadomości do swoich klientów

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

  • wiedzę o pułapkach, które mogą zakłócać komunikację
  • metody na uproszczenie języka
  • sposoby na zdobycie uwagi odbiorcy
  • przykłady dobrych i złych praktyk stosowanych na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w wiadomościach do klientów i pracowników
  • konkretne wskazówki, jak pisać by trafić do różnych odbiorców
  • ćwiczenia praktyczne i nowe umiejętności


PROGRAM SZKOLENIA:

  • Wprowadzenie
  • Skąd się biorą nieporozumienia w komunikacji?

– najczęstsze bariery komunikacyjne

– klątwa wiedzy – czym jest i jak się jej wystrzec?

Praca na przykładach

  • Jak pisać na stronę internetową i do intranetu?

– forma przekazu

– sposoby na zaangażowanie odbiorcę

– czego unikać w komunikacie na stronę?

Ćwiczenia w grupach i praca na przykładach

  • List, e-mail, pismo urzędowe – jak pisać w prosty i zrozumiały sposób?

– Styl językowy przekazu

– Forma przekazu

– Na co uważać w komunikacji pisemnej?

– Internetowe narzędzia przydatne do tworzenia treści

      Praca na przykładach i ćwiczenia

  • Rola mediów społecznościowych w komunikacji

– Charakterystyka odbiorców mediów społecznościowych

– Adekwatny styl językowy

– Adekwatna forma

– Moderowanie dyskusji i komentarzy

      Praca na przykładach

  • Komunikacja z tzw. „trudnym klientem”

      Dyskusja

  • Dobre praktyki – praca na przykładach
  • Q&A

Szkolenie prowadzi Anna Mizera-Nowicka – główna specjalistka ds. komunikacji w KomunikujMY, gdzie odpowiada ze wizerunek klientów m.in. z obszaru infrastruktury, zdrowia, samorządu i organizacji pozarządowych. Zajmuje się m.in. kontaktem z mediami oraz prowadzeniem szkoleń z zakresu pisania i public relations. Wcześniej dziennikarka prasowa związana z Polska Press. Doświadczenie zdobywała również w biurze prasowym Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Z wykształcenia jest filolożką i politolożką.


II DZIEŃ SZKOLENIA – 14 CZERWCA


GODZINA 9.30 – 15:00 (W TYM 30 MINUT PRZERWY)

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne – jak je polubić i być lubianym przez słuchaczy?

Szkolenie z elementami warsztatów


Dla kogo jest szkolenie?

  • dla osób występujących i zabierających głos publicznie oraz wszystkich, którzy chcą się tego nauczyć
  • dla menedżerów, dyrektorów projektów, koordynatorów, kierowników
  • dla rzeczników prasowych, pracowników biur prasowych i promocji oraz osób kontaktujących się
    z mediami
  • dla wszystkich, których wystąpienia stresują i chcieliby zrobić pierwszy krok, aby pokonać stres
    i zacząć czerpać przyjemność z publicznego mówienia
  • dla tych, którzy chcą lepiej prezentować rezultaty pracy swojej lub swojego zespołu
  • dla osób planujących nagrywanie filmów, prezentacje online, szkolenia

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

  • oswoisz strach przed występowaniem publicznym i zrobisz pierwszy krok do tego, aby publiczne prezentacje nie były przykrym obowiązkiem, a stały się przyjemnością
  • poznasz elementy konieczne do zbudowania dobrego i angażującego wystąpienia
  • nauczysz się przygotowywać do autoprezentacji
  • poznasz techniki wprowadzające w świat skutecznego mówienia
  • będziemy przygotowywać, nagrywać i omawiać wystąpienia
  • wyjdziesz z warsztatu z praktycznymi umiejętnościami


PROGRAM SZKOLENIA:

Wprowadzenie

  • Dlaczego warto występować publicznie?
  • Dobry i zły mówca – co go odróżnia?

Jak przygotować się do wystąpienia publicznego?

  • Zasady skutecznej prezentacji
  • Budowa przemowy
  • Techniki radzenia sobie ze stresem
  • Rozgrzewka aparatu mowy

O czym pamiętać w trakcie wystąpienia?

  • Sposoby na utrzymywanie uwagi audytorium
  • Najczęściej popełniane błędy
  • Mimika, gestykulacja, poruszanie się po sali, scenie i przed kamerą
  • „Dress code”, czyli jak się ubrać

Jak przemawiać, aby być słuchanym?

  • Język specjalistyczny, branżowy, a wystąpienia publiczne
  • Mowa ciała i jej wpływ na słuchaczy
  • Artykulacja i sposoby wpływania na innych poprzez sposób mówienia

Wystąpienia online

Jak przygotować się do nagrania?

  • Praktyczne ćwiczenia
  • Nagranie oraz analiza, korekta błędów

Q&A

Szkolenie prowadzi Magdalena Skorupka-Kaczmarek, CEO KomunikujMY, wcześniej rzeczniczka prasowa w instytucjach samorządowych i spółkach inwestorskich, rzeczniczka Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za komunikację osób i projektów, które w znaczący sposób zmieniły oblicze Gdańska. Specjalizuje się w tworzeniu i dbaniu o wizerunek oraz w komunikacji kryzysowej. Współtworzyła pięć ostatnich kampanii wyborczych do Parlamentu RP, samorządu i Europarlamentu. Przez lata pracowała również jako telewizyjna i radiowa dziennikarka informacyjna, prezenterka i wydawca programów.


Na zgłoszenia czekamy pod adresem: biuro@komunikujmy.pl

Magdalena Skorupka-Kaczmarek
CEO KomunikujMY

W lipcu 2019 roku założyłam firmę KomunikujMY, w której mogę realizować swoje pasje i widzieć twarze zadowolonych Klientów, choć ja wolę nazywać ich Partnerami na drodze do osiągnięcia komunikacyjnych celów.

Autorka posta

Podobne posty

Komentarze

Dodaj komentarz

Komentując, akceptujesz Politykę prywatności